Wednesday, March 08, 2006

περι.ΠΕ.ΖΗ OR-μητικά ( 8.3.06 )

Δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριέσαι που θα μείνει μόνη μη το συζητάς
Δεν είσαι από κείνους που δε ξεπερνιέσαι, στο καλό κοντέ μου κι όπου θες να πας
Τι καλό της κάνεις ούτε που φαντάζεσαι, που θα μου μας πεις αντίο, φτάνει ως εδώ
Τι καλό της κάνεις ούτε που φαντάζεσαι κι έψαχνα το τρόπο για ν'απαλλαγώ
Αφου δεν υπήρχε μεσ'τα σχέδιά σου, σ'όλες τις προτάσεις είμαστε ανοιχτοί
Σούχω ετοιμάσει τα ρουφιανικά σου, ισως η συγνώμμη είναι περριτή

Αν δεν κάνω λάθος μου λές πως με θέλεις κάτι πονηρό έχεις σκεφτεί
Ξέρω από μέσα σου άλλα πιστεύεις ή μπορείς να έχεις τρελλαθεί
Τι θα ακούσω ακόμα άπό σενα απορώ, τα περίμενα όλα όμως όχι και αυτό
να μου λές την αγαπάς κι΄ότι νοιάζεσαι για μας

όμως όπου βρεθείς τις παπαριές σου τις σκορπάς
Αμα κάνω λάθος να με διορθώσεις αλλαξες πολύ θες να μου πείς
Πάντα έτσι κάνεις μόνο δηλώσεις να με πείσεις όμως δε μπορείς


Μ'εχει πληγώσει,
μ'εχει ματώσει γι'αυτό υποφέρω
Τι θα γίνει δε ξέρω,
περνάω μια μπόρα
και σε φώναξα τώρα
Θελω να πας και να του πεις
πως είμαι καλά,
περνάω μια χαρά
Θέλω να του πείς ψέματα
Για μένα έχει σβήσει...