Monday, March 06, 2006

γα-mame.loukos ( 06.03.06 )

Μήνυμα mameloukos
Ένταξη: 05 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 1
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 06, 2006 3:08 pm
Θέμα δημοσίευσης: τα χαρακτηριστικά της υστερίας...

που ανέπτυξα στο θέμα που είχα βάλει προψές σε αυτό το βήμα διαλόγου που έχει ο πρόεδρος της παε ΑΕΚ κύριος Θεμιστοκλής Βανδής ...φαίνεται πως τα έχουν και κάποιοι από τους αντμίν (αμήν και ελέϊσον ημάς)!

τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολύ έτσουξε καρντάσια μου;;; τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο λάγνοι έχεται γίνει πλέον; για ορισμένους φαίνεται πως κάποια πρόσωπα είναι πάνω από την Α.Ε.Κ.!
ορισμένοι δεν ενοχλούνται με τα εγκλήματα που γίνονται σε βάρος της Α.Ε.Κ. ούτε με την κοροϊδία του Λαού της Α.Ε.Κ. τα τελευταία 12 τουλάχιστον χρόνια αλλά ενοχλούνται άμα τους πεις καμιά κουβέντα για τον Θεμιστοκλή!

τι λέτε ωρέ ΤΣΟΡΑΠΙΑ!!
εγώ έχω το όνομα αλλά εσείς την χάρη!
ΜΑΜΕΛΟΥΚΟΙ!!!!!!!

γαμώ την ψευτοδημοκρατία σας και τις τυπικότητες σας!
η Α.Ε.Κ. ρε μαμελούκοι κινδυνεύει από το Θεμιστοκλειό που την έχει περικυκλώσει και αντί να βάλετε και εσείς τις όποιες δυνάμεις και μέσα διαθέτεται για να απεγκλωβιστεί ...την σμπρώχνεται ολο και πιο βαθιά στο βόρκο της ανυπολυψίας και της καταστροφής!

ΜΑΜΕΛΟΥΚΟΙ!!!!!!!!

η φίμωση και το ρουφιανιλίκι είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του Θεμιστοκλέους της παε! φαίνεται από αυτόν πήρατε μιας και το λατρεύεται σα θεό ...τρομάρα σας!

ο Ιμπραήμ και ο Κιουταχής θα δείχναν μεγαλύτερο σεβασμό στο πόνο και στην αγωνία όλων μας για την ΑΕΚΑΡΑ!

εσείς (αναφέρομαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στα τσοράπια που σβήσανε το γεμάτο λυρισμό ..ακαδημαϊκό πνεύμα και ύφος ..ποίηση και οίστρο πόνημα μου ενάντια στις σκοτεινές προθέσεις και ενέργειες του Θεμιστοκλή Βανδή) αποδεικνύεσται χειροτερότεροι αυτών!

θα το γυρίσουμε σε αρχαία Τραγωδία ,,,μπορεί και Κομωδία με τα αλί και ωιμέ που θα πέσουνε από εδώ και εμπρός! τι σας πείραξε ρε και με φιμώσατε;;;

η αναφορά που έκανα στο ...μουνί;;;
και τι είπα δηλαδή;;
μουνί είπα δεν έβρισα!
φαίνεται πως ορισμένοι είναι τόσο μα τόσο ντιγκιντάγκες που συχένονται ακόμα και το πράμα από το οποίο βγήκαν!
γλυφομούνι κάνεται ρε ή αποτραβιέσται;;;

ΜΑΜΕΛΟΥΚΟΙ! αναλαμβάνω την πάσα ευθύνη των λόγων μου των ιδεών μου και των πιστεύω μου!

γαμιέται ασυστόλος ο Θεμιστοκλής και οι συν αυτώ!

γαμιέται ο παο και ουχί η Λεοφώρος!

γαμιούνται οι λαγοί άπαντες οικογενιολογικώς έως και 14 γενναιές πίσω!
γαμιούνται άπαντες που σνομπάρουν μετά πλήρους συνηδήσεως την Ερασιτεχνική ΜΑΝΑ Α.Ε.Κ.!
γαμιούνται οι γαύροι(από ιδρύσεως και δώθε ανελειπώς...)!
γαμιούνται όλοι όσοι το παίζουν τάχα μου δείθεν και καλά καθωσπρεπειστές!
γαμιούνται όοοοοοοοοοολοι όσοι δεν τολμούν να πουν τα πράματα με το όνομα τους! γαμιούνται όλοι όσοι φοβούνται την ΑΛΗΘΕΙΑ!
γαμιούνται όλοι όσοι πολεμούν την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και κατά συνέπεια την Α.Ε.Κ.!

και επειδή μέρα που είναι ...και αρκετοί θα πετάν ακόμα (χαρτα)αητό μεταφορικώς και κυριολεκτικώς κάπου εδώ θα σταματήσω! θα πάω να συνεχίσω τις γα-mameloukies μου!

από τα πολλά γαμήσα που προανέφερα υπάρχει πιθανότης να μας πάρουν τα ζουμιά! Καλή

Σαρακοστή γιαβριά μου και χρόνια πολλά!

ο εκ Διμηκλάνας ορμώμενος mameloukos