Wednesday, March 22, 2006

Ηips do not lie

Θα σου αρέσει εκεί που θα σε παω μου είπε ο συνεργάτης, γιατί έχει μουσική. Τι μουσική δηλαδή...
Κατεβαίνουμε στην υπόγα, κέρασμα σφηνάκια τσούικα στην είσοδο.
Θα πιείς; μου λέει; Γιατί; καίει πολύ του λέω. Αρχισε να την πίνει με γουλίτσες και μέχρι να τελειώσει είχα κατεβάσει δυό και τούλεγα Φινις ιτ αι εμ χάνγκρυ.
Αφού ήπιαμε από μια μπύρα για απεριτιφ (!!! Τι ρουμάνικη εφεύρεση κι αυτή) ανοίχτηκε ένα μερλό από τα βουνά του com.η δράκουλα, όνειροοοο.
Βγήκε η ορχήστρα με μια τραγουδιάρα μπροστά με μια φωνή- σοκ ! Δεν ήξερα ότι γυναικείο λαρύγγι μπορεί να εκτοκξεύσει τέτοιο ...ανδρικό λαρυγγισμό. Μιλέμε γα φολκόρ 2ου υπογείου. Εντάξει ο βιολιτζής, εντάξει ο αρκεντεονατζής, ο μπασίστας όμως που κόλαγε; Τύφλα νάχουν τα υπόγεια τζαζάδικα της Πράγας και του Παρισιού. Μπάσο ε; Πασο λέω, προχωράμε. Δε γαμείς, για φαί ήρθαμε.
Κάποια στιγμη ερχεται και η τραγουδιαρα (με απίστευτο wireless mic) πάνω απο το κεφάλι μου την ώρα που ετρωγα την μπριτζόλα (πστ πουσαι πέστου σχέτη με πιπεράκι, τις σως και τα αλα κρεμ να τα βάλει εκεί που ξέρει – το ψήσιμο στο κρεας μου θέλω να το βλεπω). Ε ρε γλέντια με τα τραγουδια. Ημουνα για αποκατάσταση του τραύματος στα τύμπανα μετά. Τελείωσε ο φολκλόρ (με κατι πεθαμένα χειροκροτήματα), η ορχήστρα την έπεσε στο φαί, δυναμώνουν τη τηλεόρασηηηη...

... η οποία τηλεόραση ήταν συντονισμένη στο MΤV. A ρε Ρουμανία με τα απίστευτα μουσικά σου χαλιά, λέω μέσα μου. Απο τα βλάχικα με τη μία στο RnB χωρις αναισθητικό.
Κοίτα μου λέει ο συνεργάτης μου, κάνοντας νευμα προς τη τουβου. Σακίρα στο γυαλί, τραγουδώντας ενα εθνικ (λέμε τώρα) πραμα ανακατεμένα λάτιν, ινδικά, αράβικα.
Οοοοολα τα λεφτά το κούνημα των απίστευτων σακιριανών οπισθίων. Ευλόγησεν ο Κύριος λέμε.
Στο τέλος του κλιπ, με το που βλέπω το τίτλο του τραγουδιου δεν άντεξα άλλο. Κόβω τη κουβέντα για το μάρκετινγκ και του λέω Ντου γιου ση δις ? αμπαουτ δε χιπς? Ντου γιου αντερσταάντ ιτ;
Διακρίνοντας το απορημένο του βλέμα (και προπάντων το άδειο μπουκάλι), φωνάζω το γκαρσόν (παιδί-σουγιάς μιλάμε) και λέω στο συνεργάτη μου Πες του να φέρει δυο διπλά τζακ με το πάγο ξέχωρα.
Διπλό; Είσαι σίγουρος Ειναι 100 εμελ μου λέει. Θα πιουμε κι αλλα 100 μετά για να τα κανουμε 200 όσα και τα μεγαμπαιτ που θα σου ρίξω. Ερχονται τα τζακ, φορτώνουμε πάγο, του κοτσάρω και τα ακουστικά.
Αρχίζει το μάθημα του λέω. Τον ξεκιναω με δυο μυοχαλαρωτικά ρεγγε, το ρεντ-ρεντ γουαιν (τιμώντας του μερλό που ήπιαμε) και ενα από τους Abyssinias. Καλοοο μου λέει.
Λοιπόν προχωράμε Ακου τωρα ΑΕΚτζίδικη ρεγγε (εννοείται πως γνωρίζει περι ΑΕΚ και Dobos, και Πολις ΑΕΚ καθότι ειναι Τιμισοαρηανός). Του τραβάω Yellow Man και στα καπάκια το απιστευτο Cocaine in my brain (100% για ποRωμένους).
Τον βλέπω να μου χαμογελάει και να κουνά το κεφάλι του στο ρυθμό της μουσικής. Βγάζω δύο αρωματικά backwoods και τα ανάβουμε. Ντουμάνι στο σημείο εκείνο του μαγαζιού. Μες τα σύννεφα λέμε. Εμπνευσμένος από το ντουμανι και τη μαστούρα του ρίχνω το Legalise It που αναφέρεται ευθαρσώς στη νομιμοποίηση του φυτού της περιοχής από όπου καταγεται ο Γεωργέας. Εντάξει; φτάσαμε Τζαμαίκα; του λέω;
Εβαλε τα γέλια. Πσστ παιδι φερε τα δεύτερα. Ερχονται τα δεύτερα και το παιδί μας λέει το αμίμητο σορρυ δη αις ιζ φίνισντ. Ρε ωραίο μαγαζί λέω στο συνεργάτη μου. Με μια παγοθήκη το κρατάνε; Να προσέχουμε μη κουτουλήσουμε πουθενά εδω μέσα και χρειαστούμε πάγο.

Εμένα μου αρέσει η ελληνικη μουσική η Βίσσυ, η Βανδή, λέει η συνεργάτιδα του συνεργάτη. Εσένα της λέω που σου αρέσουν τα Βι.Βα.ρικα θα σου τα δύο ελληνικά SS να ξεχάσεις πως σε λενε. Της κοστάρω τα ακουστικά. Τραβάω το πρώτο S (Στράτο Δ.) και καπάκι το δεύτερο (Στελιο Κ.) Δις ις γκρηκ μιουσικ της λέω. Απιστευτα χαζά χαμογελα από όλους.
Αδειάζουμε τα παγάκια πουχαν μείνει από τα πρώτα τζακ μέσα στα δεύτερα για να κατεβάσουμε τη θερμοκρασια, και ξανακοτσάρω τα ακουστικά στο συνεργάτη.

Εδώ σ'έχω τωρα.
Ε ρε και τον πλακώνω στο τουμπερλέκι.
Κολο γιορος, χανγκρι λα, οντιρλαντο και πάει λέγοντας. Αρχισε το κούνημα στη καρέκλα. Μα τι είναι αυτα; δεν μπορείς να μη κουνιέσαι! Οταν αρχισε ο Ιμπραχημ τα αλαλαλ σηκώθηκε όρθιος και έσπαγε το hip του με το πουρο στο ένα χέρι και τον δεύτερο τζακ στο άλλο χέρι. Αιντααααα ! Η μυηση ολοκληρώθηκε.

Φεύγοντας και ακούγοντας Βερτη και Fizterald για αποφόρτιση (θανατηφόρος συνδυασμος) του λέω :

Ειδες οτι με 200 εμελ τζακ και 200 μεγαμπαίτς ήχου σου επαλήθευσα ότι hips do not lie;