Monday, March 20, 2006

Κω.Fo. Rεεεε-mix

Πέντε

την αρπάξαν και στο δρόμο την πετάξαν !

τι είναι ;

μα η μίξα !

να λοιπόν ενα ta.boo.ειδές μιξά-ρισμα απο 5 τεμάχια.
(σε παρενθέσεις υπογραμιΣΑ τις παρλάτες του ποιητή-ερμηνευτή)

(γκοου εγουέη ...νταρλινγκ ... ααααα αααααααααααα ..βέρυ σπεσιαλ φορ χιμ )
θέλεις να μ'αφήσεις - κι αλλα ν'αγαπήσεις
ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ
εχω συνηθίσει να με τρώει η θλίψη
κι αν σ'αγάπησα ξεγελάστηκα - και τη μοιρα μου καταράστηκα
ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ
ααααα ααααααααααααχ
στο βαρύ μου πόνο αφησέ με μόνο

( αλαααααααα.... πάμε παρακάτω )
τη τελευταία λέξη θα τη πω εγώ
όλα τα λάθη που χεις κάνει τάχω γράψει
κι εχω κάνει τάχω γράψει υπομονή
μήπως κι αλλάξεις (μπαααααααααααα)
ξέρω στο αίμα σου κυλάει υποκρισία
γι αυτό σου δίνω τελευταία ευκαιρία
τη τελευταία λέξη θα τη πω εγώ
λογαριασμό θα δώσω μόνο στο θεό
γιατι σε σένανα δε θέλω να μιλάω
δε σου αξίζει άλλο πια να σ αγαπάω

(κάμαν μπέιμπυ...λετς γκόου φορ ράιντινγ... και ν'ακούς το προπονητή σου ...σπεσιαλ φορ πρέσιντεντς γουιθ μπιγκ μπωλς)

απόψε θέλω να σου μάθω ιππασία
ομως τι κρίμα τι μεγάλη ατυχία
αυτον τον ίππο που σου έχω αγορασμένο
εχει σκοντάψει κι έχει πέσει το καημένο
σηκωσε το (σηκωσε τον ρε παιδάκι μου)
κι ανέβα πάνω
το πρωτο μάθημα ν'αρχίσω να σου κάνω
σηκωσε τον και φιλησέ τον
σαν τα ματάκια σου μωρό μου κοιταξέ τον
(σηκωσε τον, σηκωσε τον ρε παιδακι μου)
απόψε θέλω να σου μάθω να καλπάζεις
από ψηλά το κόσμο να κοιτάζεις
απόψε θέλω να ομορφύνω τη ζωη σου
να καμαρώνεις το προπονητή σου
(σηκωσε τον, σηκωσε τον μπέιμπυ)

(ήζυυυ γκάις... σε όσους την ακούνε στερεοφωνικά..με πολύ λάβ)
οταν τελειώσει το τσιγάρο νάχεις φύγει
η πόρτα είναι δίπλα σου
και ξέρεις πως ανοίγει
κατηγορείσαι για απιστία
κατηγορείσαι για αχαριστία
κατηγορείσαι κατηγορείσαι
για τις πληγές μου ένοχος είσαι
οταν τελειώσει το τσιιγάρο
για μένα η αγάπη σου ήταν τόση λίγη

(αιντε γκάις...πάμε και το αφεντικό ... που τρελλάθηκε )
περάστε κόσμεεεεεε
περάστε κόσμεεεεεε
το αφεντικό τρελλάθηκε
χαρίζει δε πουλάει
περάστε κόσμε
πάρτε τα όλα
πάρτε απ'όλα
το αφεντικό τρελλάθηκε